Foredrag med Jacob Mikkelsen

NÅR SERVICE FORVANDLER tager udgangspunkt i de ansatte. Om hvordan vi giver dem mandatet til at give kunden den ekstraordinære oplevelse. Netop derfor, drejer foredraget sig ikke om politikker, eller forkromede mapper. Det drejer sig om at sætte de ansatte fri, og lade dem gribe øjeblikket og situationen, for at give kunden en fortræffelig oplevelse.


Spørg mig om foredrag

Book mig som foredragsholder

Molt Wengel

Jacob Rais’ engagement og energi fænger og fastholder alles opmærksomhed. Vi fik i høj grad, det vi ønskede. Alle medarbejderne har kun givet positiv feedback og særligt fremhævet din evne til at formilde levende, tilstedeværende og fortællende – det er tydligt, du brænder for emnet. Tak for et super relevant oplæg.

Molt Wengel

2016-08-08T14:29:48+00:00

Molt Wengel

Jacob Rais’ engagement og energi fænger og fastholder alles opmærksomhed. Vi fik i høj grad, det vi ønskede. Alle medarbejderne har kun givet positiv feedback og særligt fremhævet din evne til at formilde levende, tilstedeværende og fortællende – det er tydligt, du brænder for emnet. Tak for et super relevant oplæg.

Heidi Manley Jensen

Kongen af Service, som formår at nå helt ind i hjertet på mennesker ! Som ikke kun formidler forskellen på en god og en dårlig oplevelse … Jacob tog os med ind i drømmen, hvor vilje og evne udleves i én målsætning om at levere det bedste i os selv til andre mennesker – ikke fordi vi skal – men fordi vi vil! Jacob formår på en empatisk og anerkendende måde at få medarbejdere til hele tiden at ville yde ‘det lille ekstra’ som alle er i stand til, hvis de har viljen. han tør udfordre på den fede måde og formår at rykke ved kontrolcirklen ved at stille spørgsmålstegn ved de ting, vi tager for givet. Derfor flytter han holdninger.

Heidi Manley Jensen

Privatdirektør, Danske Bank

2016-08-08T14:20:10+00:00

Heidi Manley Jensen

Privatdirektør, Danske Bank

Kongen af Service, som formår at nå helt ind i hjertet på mennesker ! Som ikke kun formidler forskellen på en god og en dårlig oplevelse … Jacob tog os med ind i drømmen, hvor vilje og evne udleves i én målsætning om at levere det bedste i os selv til andre mennesker – ikke fordi vi skal – men fordi vi vil! Jacob formår på en empatisk og anerkendende måde at få medarbejdere til hele tiden at ville yde ‘det lille ekstra’ som alle er i stand til, hvis de har viljen. han tør udfordre på den fede måde og formår at rykke ved kontrolcirklen ved at stille spørgsmålstegn ved de ting, vi tager for givet. Derfor flytter han holdninger.

Jan Holck

Tak for en fantastisk og en helt ny måde at blive inspireret på. Vi har fået øjnene op for at re-tænke kundeservice, serviceoplevelser, arbejdsglæde og ikke mindst samarbejde. Medarbejdere og ledelse kan varmt anbefale Jacob.

Jan Holck

SACO Copenhagen

2016-08-08T14:31:34+00:00

Jan Holck

SACO Copenhagen

Tak for en fantastisk og en helt ny måde at blive inspireret på. Vi har fået øjnene op for at re-tænke kundeservice, serviceoplevelser, arbejdsglæde og ikke mindst samarbejde. Medarbejdere og ledelse kan varmt anbefale Jacob.

Leif Holst

Jeg har haft fornøjelsen af at have Jacob til at dele ud af sin entusiastiske og lidt utraditionelle tilgang til servicebegrebet. Ingen tvivl om at Jacob brænder for det han taler om. Blandt medarbejderne var nogle straks med på tankesættet, mens andre var mere afventende. Som foredraget skred frem, bredte der sig blandt tilhørerne en positivitet såvel som indholdet skabte smil, glæde, begejstring og reflektion. Her var en mand, som følte dybt for det at skabe en god kultur og god stemning. Såvel internt som rettet mod kundesegmentet. Jeg kan varmt anbefale Jacob til at at highlighte ordet service, i ordets bedste forstand.

Leif Holst

Vicearbejdsmarkedschef, Lyngby-Taarbæk Kommune

2016-08-08T14:32:28+00:00

Leif Holst

Vicearbejdsmarkedschef, Lyngby-Taarbæk Kommune

Jeg har haft fornøjelsen af at have Jacob til at dele ud af sin entusiastiske og lidt utraditionelle tilgang til servicebegrebet. Ingen tvivl om at Jacob brænder for det han taler om. Blandt medarbejderne var nogle straks med på tankesættet, mens andre var mere afventende. Som foredraget skred frem, bredte der sig blandt tilhørerne en positivitet såvel som indholdet skabte smil, glæde, begejstring og reflektion. Her var en mand, som følte dybt for det at skabe en god kultur og god stemning. Såvel internt som rettet mod kundesegmentet. Jeg kan varmt anbefale Jacob til at at highlighte ordet service, i ordets bedste forstand.

Tina Raida

Jeg har haft et rigtigt godt indtryk af Jacob baseret på et velfungerende samarbejde og gensidig respekt. Jacob skaber nogle fremragende resultater, hvor man fra starten kan mærke ansvaret for opgaven og etablering af succes, hvor formålet altid er klart. At formidle og skabe succes omkring service, og det at virksomhedens medarbejder laver bevidste handlinger, som skaber mere vækst for virksomheden og arbejdsglæde for medarbejderen. Jacob får mig til at se essensen i, at stor ihærdighed, flid og godt humør, som er til glæde for alle i virksomheden, kan man få øge omsætningen og skabe en atmosfære, som får kunderne til komme retur. Jacob er en ildsjæl og kan sit værktøj. Jeg kan varmt anbefale Jacob som samarbejdspartner og som foredragsholder.

Tina Raida

Københavns Kommune Jobcenter

2016-08-08T14:31:59+00:00

Tina Raida

Københavns Kommune Jobcenter

Jeg har haft et rigtigt godt indtryk af Jacob baseret på et velfungerende samarbejde og gensidig respekt. Jacob skaber nogle fremragende resultater, hvor man fra starten kan mærke ansvaret for opgaven og etablering af succes, hvor formålet altid er klart. At formidle og skabe succes omkring service, og det at virksomhedens medarbejder laver bevidste handlinger, som skaber mere vækst for virksomheden og arbejdsglæde for medarbejderen. Jacob får mig til at se essensen i, at stor ihærdighed, flid og godt humør, som er til glæde for alle i virksomheden, kan man få øge omsætningen og skabe en atmosfære, som får kunderne til komme retur. Jacob er en ildsjæl og kan sit værktøj. Jeg kan varmt anbefale Jacob som samarbejdspartner og som foredragsholder.

Henrik Mai

Jacob Rais har medvirket som foredragsholder ved et seminar for 110 deltagere fra Nationalt Beredskabscenter (Rigspolitiet, Politiområdet).Hovedtemaet for seminaret var ”Organisationsændringer og Forandringsprocesser”, og Jacob’s præsentation omhandlede temaerne: *Motivatio & Inspiration *Service & Kultur * Kreativitet & værdierJacob tog på en dynamisk, underholdende og engageret måde afsæt i både sin egen opvækst og sit professionelle virke som ”hotelmand”, og han relaterede sine erfaringer fra hotel- og servicebranchen over til udfordringerne for både organisationen, lederne og medarbejderne i en offentlig virksomhed i forandring. Jacob garnerede sin præsentation med flere konkrete eksempler på kreativ utraditionel markedsføring og dynamisk empatisk personaleledelse – og illustrerede herigennem metoder til at ”tænke uden for boksen inden for rammerne”, ligesom han understregede betydningen af lederens rolle som igangsætter og katalysator.Jacob bidrog gennem sit inspirerende indlæg til, at deltagerne i seminaret fik også mulighed for at fokusere på de positive elementer ved forandrings- og omstillingsprocesserne.

Henrik Mai

Specialkonsulent, Nationalt Beredskabscenter, Rigspolitiet

2016-08-08T14:33:11+00:00

Henrik Mai

Specialkonsulent, Nationalt Beredskabscenter, Rigspolitiet

Jacob Rais har medvirket som foredragsholder ved et seminar for 110 deltagere fra Nationalt Beredskabscenter (Rigspolitiet, Politiområdet).Hovedtemaet for seminaret var ”Organisationsændringer og Forandringsprocesser”, og Jacob’s præsentation omhandlede temaerne: *Motivatio & Inspiration *Service & Kultur * Kreativitet & værdierJacob tog på en dynamisk, underholdende og engageret måde afsæt i både sin egen opvækst og sit professionelle virke som ”hotelmand”, og han relaterede sine erfaringer fra hotel- og servicebranchen over til udfordringerne for både organisationen, lederne og medarbejderne i en offentlig virksomhed i forandring. Jacob garnerede sin præsentation med flere konkrete eksempler på kreativ utraditionel markedsføring og dynamisk empatisk personaleledelse – og illustrerede herigennem metoder til at ”tænke uden for boksen inden for rammerne”, ligesom han understregede betydningen af lederens rolle som igangsætter og katalysator.Jacob bidrog gennem sit inspirerende indlæg til, at deltagerne i seminaret fik også mulighed for at fokusere på de positive elementer ved forandrings- og omstillingsprocesserne.

 

...
Loading